👩🏻‍🦳Ձունանուշից նամակ աշխարհի բալոր երեխաներին✨

Սիրելի երեղաներ ես ձեզ կնվիրեմ ինչ ուզում եք բայց ձեզ լավ պահեք թեչե ոչմիբան չեմ բերի բարի երեխաներ կան և չար երեղաներ բայց դու իրենց մի նայիր դու քո կյանքով ապրիր և ով քեզ նեղացնում է գրի քո գրքի մեջ ու լավ պահիր մինչև ձմեռ մեզ կասես ու մենք իրեն նվեր չենք տա։ Դու ով հիմա կարդումա իմ նամակը    ու ինձ հավատում ես մենք քեզ ավելի նվեր կբերենք քան որ դու զուզում ես։ Նաև մենք ուզում եմ ասել որ ես ու Ձմեռ Պապը արթեն քանի որ է եկել ենք շատ եմ ուզել որ դու լինես իմ ընկերը դու շատ լավ մարդ եղիր ես բոլոր երեղաներին ճանաչում եմ իմ նաև գիտեմ քո անուը և աշղարհ բոլոր երեղաների անուները Դանել դու շատ լավ ես քեզ պահլ ես քեզ կնվիրեմ լիք նվերներ և շատ լավ մար կդարնաս Դանել դու ուղայկի հավատա միշտ մեզ լավ իմ ընկեր Դանիել  դու լավվնես։ Երբ դու մեծանաս կդառնաս սիրուն տղա մենք կհետևենք որ քո կյանքը անցնի լավ ք սիրելիյի հետ։ Ես նար եմ եկել միքանի որ առաջ իմ սիրունիկ ու արդեն ունեմ լիքը ընկերներ ու բոլորը քեզ նման բարի եմ Դանել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *